Godkvällilingonskogen.

Tjo-på-er som älskar min överintressanta blogg. Tänkte bara meddela möjliga medlemar i intresseklubben att nu är jag hemma igen efter att ha druckit två olika smoothies (eller 'smoosies' som hon kallar det) och kollat på 1408 hos Marlene för 84:de gången. Idag såg vi den TREDJE versionen av filmen - A.K.A den läskigaste! Usch, jag grät nästan. Nu är jag som sagt hemma och fick precis en otroligt lockade känsla av att åka tåg! Helt otroligt, bara satt här och önskade för en sekund att jag satt på ett tåg till typ..Frankrike? Jag vet inte..


Hoppade i alla fall kören idag eftersom..ja..den är rätt tråkig. Och nu har vi inga läxor heller! WUHU, säger jag bara. Engelska nationella (hör- och läsförståelse) för oss niondeklassare på fredag, men det blir nog inga problem..hope I didn't just curse it..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0