Upprörande!

God morgon! Som rubriken avslöjar har jag något viktigt att ta upp. Här är en text jag skrev igår och skickade in till Ellen DeGeneres shows gästbok. Nu har jag översatt texten:
"Det är sånna här tillfällen som får en att vilja krypa in i alla dumma människors små hjärnor och banka vett i dem! Jag surfade nyss runt på Youtube och kom över en intervju med Ellen DeGeneres och McCain. McCain, som ni intresserade säkert vet, är emot 'proposition 8', AKA; homosexuella äktenskap. Efter den intervjun letade jag efter andra små ad's som är 'Yes on eight', alltså EMOT homosexuella äktenskap. Detta är otroligt upprörande. Att folk kan vara så dumma! Jag fattar det bara inte! Dessutom använder de BARN i reklamerna. Då har dem alltså tryckt in det i barnens (-5 år) huvuden att det är DÅLIGT att vara homosexuell. Tänk då om barnen senare växer upp till att bli homosexuell. Då tycker dem att det är jätte fel - det har t.o.m hänt att barn i sånna situationer har tagit livet av sig.

Läsar man alla kommentarer från dumma homofober som tycker att man ska 'bevara' det gamla, alltså bara hetrosexuella äktenskap så vill man nästan börja gråta. Jag fattar inte att folk slösar så mycket tid på detta lilla 'problem'! Det är inget preblem! Folk kan väl skita i andras privat-liv!"

Tumme upp-video:


En av mina förebilder Ellen DeGeneres om 'prop 8':
 

Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0