Rökare

Idag är jag irriterad på rökare. De är så själviska! Flera hundra dör varje år av passiv rökning (dvs att det andas in rök av andras cigaretter.) Idag stod jag på hållplatsen mitt i stan och bredbid mig på varje sida stod två rökare och 'omedvetet' blåste rök i mitt ansikte. Det känns så ohövdigt. Varje gång jag går förbi någon på stan som röker hostar jag HÖGT. Lite skuldkänslor kanske? Jag tycker i alla fall att det är jätte äckligt. Det finns inga ursäkter heller. En cigarett-fimp innehåller lika många tungmetaller som ett batteri och att man 'bara står på balkongen och röker utomhus' är absolut ingen ursäkt heller! Jag är verkligen anti-rökning. Jag höll på att bli galen i Danmark, de röker otroligt mycket där nere. Mitt mål är att ta bort tobak från planeten. Jag strävara långt helt enkelt. Och ni rökare vet vad jag tycker om er! Usch-fy på er.


Nu kollar jag på Top Model 11 såklart. Jag gillar Sheena, får en bra vibb från henne liksom. Vem är eran favorit?


Kommentarer
Postat av: Anonym

kollar inte 8:

2009-01-14 @ 19:59:58
URL: http://tval.blogg.se/
Postat av: J e n n y

Jag hatar också rökare, finns inget äckligare!

2009-01-14 @ 20:01:39
URL: http://privatskitsnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0