Oprah Winfrey Show

Gud va skönt det var att sova ut. Klockan är nu elva och jag sitter och kollar på Oprah. På sistone har jag känt mig väldigt engagerad i saker som jag tycker är fel och idag är det män/föräldrar som våldtar och utnyttjar barn. Det sjukaste är att det ibland är deras egna barn och deras huvuden är så mentalt sjuka att dem inte har sinne nog att fatta att det här är fel! Det är så otroligt när jag tänker på det. Nu intervjuar Oprah ett par tjejer som om jag uppfattar det rätt brukade sova över hos sin granne(?) och han utnyttjade dem under natten. En tjej berättar om att hon en gång inte ville dricka det vatten (med något slags piller i) som mannen gav henne utan hon mådde illa och ville gå hem. Mannen ville inte att hon skulle gå hem och hon förstod fortfarande inte att det var något fel!
De här männen är ett seriöst problem. 'Prop 8' är ingenting jämte det här! Det är detta som skulle göra mig till en bra president över världen med handen på hjärtat! Something to think about?


Nu ska jag välja något att ta på mig och åka in till stan och träffa Abir. Ha en bra dag! Jag drar vinnare till tävlingen ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0