Fotografering vid näckrosdammen.

Gukväll. Idag var det rätt soft idag också. Fixade lite på låten vi gör på musiken, Marlene, Abir, Isabelle och jag. Efter musiken åkte jag hem eftersom geni som jag är, glömde jag kameran hemma. Sen' åkte jag tillbaks till skolan och träffade Abir igen också drog vi helt impulsivt upp till Näckrosdammen och tog lite bilder! Dammen var helt täckt av is och en massa skräp så vackert var det ju inte precis. Vi drog oss mot avenyn och sen till Mac där vi åt El Wrappos! Jätte goda, förresten. Nu sitter jag här och laddar upp ungefär 400 bilder från kameran. Min dator iz occupadoe! Här har ni tre vackra människor på Donken:






Top model ikväll också! Som ni vet gillar jag Sheena (kinesen/japanen?) och Analeigh. *Håller tummarna*!

Kommentarer
Postat av: Abir

fin bild på mig va? Omg alla kommer tro att jag är en tjockis hahahahah

2009-01-28 @ 20:23:47
URL: http://inmycloset.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0