Eviga ursäkter och uppspärrade ögon.

Ojsan. Just nu märkte jag reklam remsorna jag la in igår. Det var ju inte precis meningen att 'sexleksaker' skulle dyka upp, men-men...inte vet jag vad ni gillar! :D. Skulle vilja be om ursäkt för att jag inte varit inne på sistone, det har varit mycket. I helgen ska det nog bli lite mer. Ge gärna förslag på vad ni vill se! Det blir mer senare när det händer mer i livet. Här har vi i alla fall en lista på saker att se fram emot under närmaste tiden:

¤ Sportlov, såklart.
¤ Sunne med skolan!
¤ Nationella prov (Jag vet är jag är konstig, men jag ser faktiskt fram emot proven..)
¤ New York!
¤ Slippa gamla skolan, AKA: GYMNASIET!


Ha're så bra!


Kommentarer
Postat av: Abir

Va med och tävla på min tävling där du kan vinna jätte söta ballerina skor från HM :D

2009-01-23 @ 18:44:21
URL: http://inmycloset.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0