Dinner and a movie.

Just nu är jag otroligt flummig. Vilket jag brukar vara när jag chattar med Becka. Men, jag ska försöka hålla det här någorlunda seriöst! Igår var jag på bio - Benjamin Battenz. Helt klart sevärd, men itne en film man ser igen på ett tag, kanske. Kommer ihåg efter Sweeney Todd, det var grejor det, yuz-yuz. Efter det så gick vi till Mac, snuskigt nog. Jag åt en fiskburgare - EN FISKBURGARE! Den såg ut som skit, men smakade gott :3. Sen bidde're pyjamas party med min älskare Ben, och hans bror Jerry hemma hos Marlene och TWATLAIGHT! Twilight, alltså. Jag sa ju att jag var flummig. So anyway! Jag råkade somna under Panic Room och vi vaknade vid halv tio. Mamma hämtade mig och vi åkte till Ingrid Segersteds gymnasiet. Det var riktigt bra, blir mitt förstahands-val. Så, nu har jag bakat cupcakes, ätit tacos och satt mig framför TVn. Nu ska jag fortsätta designa Abirs nya blogg på blogg.se och se om hon vill ha den över huvud taget *smajl*. Zee yah!


Kommentarer
Postat av: Mum

Jag tyckte oxå Ingrid Sergerstedts gymnasium verkade himla bra!

Kram o puss

Mum

2009-01-25 @ 00:41:25
Postat av: Abir

Tack så mkt , jag tror att min nya blogg kommer bli jättefin xD

2009-01-25 @ 18:12:56
URL: http://inmycloset.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0